måndag 26 mars 2012

Materialist javisst....

Som jag tidigare nämnt har jag sjukt mycket att göra på jobbet. Jag skulle behöva sitta vid min dator och dokumentera 24/7.

Samtidigt måste jag åka iväg på möten runt om i Stockholmstrakten. Mitt jobb är inte så glassigt så tjänsteresor sker inte med taxi eller hyrbil. Nej, nej!! Vi pratat kollektivtrafik. Vi pratar SL. Självklart får vi betala vårt SL-kort själva.
Så som ni förstår tillbringar jag X antal timmar på resande fot. Timmar som jag skulle kunna sitta vid min dator.

De senaste dagarna har jag lånat min sambos iPad och utnyttjat restiden till att dokumentera. Så djävla smidigt. Jag har fått massor gjort och högen på mitt skrivbord har krympt markant.

Så sambon kan fetglömma att få tillbaka sin iPad. Det är min bästa vän just nu!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: